Що не так зі мною!?
Чому підлітки здаються набагато більш імпульсивними і набагато менш самосознательного, ніж дорослі? Когнітивний нейробіолог Сара-Джейн Блейкмор порівнює префронтальну кору у підлітків з такою у дорослих, щоб показати нам, як завжди «підліткове» поведінка викликається зростаючим і країнам, що розвиваються мозком.
Oksana Pasichnyk для учнів (клас 8-9) важливо і цікаво усвідомити, що навчання - це робота їхнього мозку, а не забаганки дорослих. і що підлітковий мозок переживає кардинальні зміни, які відображаються і на навчанні теж, і не все з тим самим навчанням так погано, як здається.
Пропоную виконати цю роботу та написати за що відповідають ділянки мозгу, як їх розвивати.
Або скачать тут
Мегамозок: що треба знати про діяльність мозку, щоб ефективно організувати роботу учням
Чому підлітки здаються набагато більш імпульсивними і набагато менш самосознательного, ніж дорослі? Когнітивний нейробіолог Сара-Джейн Блейкмор порівнює префронтальну кору у підлітків з такою у дорослих, щоб показати нам, як завжди «підліткове» поведінка викликається зростаючим і країнам, що розвиваються мозком.
Oksana Pasichnyk для учнів (клас 8-9) важливо і цікаво усвідомити, що навчання - це робота їхнього мозку, а не забаганки дорослих. і що підлітковий мозок переживає кардинальні зміни, які відображаються і на навчанні теж, і не все з тим самим навчанням так погано, як здається.
Пропоную виконати цю роботу та написати за що відповідають ділянки мозгу, як їх розвивати.
Або скачать тут
Мегамозок: що треба знати про діяльність мозку, щоб ефективно організувати роботу учням
Немає коментарів:
Дописати коментар