7. Презентація та захист проектів. Підтримка у блозі вчителя. Створення індивідуальних і колективних проектів. Підтримка підручник стор. 44-53, 98-103, 137-143 читати.
Для тих у кого не має комп'ютера або інтернету - лєпбук за термінами інформатики (каса понять, термінів, знаків та їх значення)
5. Проєктна діяльність. Підтримка підручник стор. 144-150, читати. На блозі вчителя виконати завдання за власним вибором та тест.
4. Практична робота № 6 Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями. Підручник стор. 119. Підтримка. На блозі "Наше портфоліо" є пояснення на сторінці дистанційне навчання 6 класу останнє відео. Роботу викласти на сайті https://scratch.mit.edu та прислати мені посилання. Або у програмі на своєму комп'ютері та прислати мені файл цієї роботи з розширенням sb.
Для тих у кого не має інтернету або комп'ютера працювати на роздрукованому документі та прислати мені скріншоти або працювати на мобільному у графічному редакторі та відіслати мені документ. https://go-gl.com/UQGEFz0
3. Практична робота № 5 Проекти з вкладеними циклами. Підручник стор. 99-100. Підтримка
На блозі "Наше портфоліо" є пояснення на сторінці дистанційне навчання 6 класу четверте відео.
Роботу викласти на сайті https://scratch.mit.edu та прислати мені посилання. Або у програмі на своєму комп'ютері та прислати мені файл цієї роботи з розширенням sb. Для тих у кого не має інтернету або комп'ютера працювати на роздрукованому документі та прислати мені скріншоти або працювати на мобільному у графічному редакторі та відіслати мені документ.
2. Підручник с. 109-114 , читати, виконати завдання с.112-113 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Прислати посилання на роботу, або скриншот.
Для тих у кого не має комп'ютера або інтернету - лєпбук за термінами інформатики (каса понять, термінів, знаків та їх значення)
6. Проєктна діяльність у Скретч. Завдання на блозі вчителя виконати тестування обраного проєкту та тест (підсумковий за темою "Алгоритми та виконавці")
5. Проєктна діяльність. Підтримка підручник стор. 144-150, читати. На блозі вчителя виконати завдання за власним вибором та тест.
Для тих, хто не має інтернету можна працювати з роздрукованим документом
4. Практична робота № 6 Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями. Підручник стор. 119. Підтримка. На блозі "Наше портфоліо" є пояснення на сторінці дистанційне навчання 6 класу останнє відео. Роботу викласти на сайті https://scratch.mit.edu та прислати мені посилання. Або у програмі на своєму комп'ютері та прислати мені файл цієї роботи з розширенням sb.
Для тих у кого не має інтернету або комп'ютера працювати на роздрукованому документі та прислати мені скріншоти або працювати на мобільному у графічному редакторі та відіслати мені документ. https://go-gl.com/UQGEFz0
3. Практична робота № 5 Проекти з вкладеними циклами. Підручник стор. 99-100. Підтримка
На блозі "Наше портфоліо" є пояснення на сторінці дистанційне навчання 6 класу четверте відео.
Роботу викласти на сайті https://scratch.mit.edu та прислати мені посилання. Або у програмі на своєму комп'ютері та прислати мені файл цієї роботи з розширенням sb. Для тих у кого не має інтернету або комп'ютера працювати на роздрукованому документі та прислати мені скріншоти або працювати на мобільному у графічному редакторі та відіслати мені документ.
2. Підручник с. 109-114 , читати, виконати завдання с.112-113 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Прислати посилання на роботу, або скриншот.
Скласти блок-схему, намалювати в Word. Надіслати.
Для тих учнів у кого не має Інтернету та підручника: документ у примітці (продовжено).
1. Підручник с. 100-105 , читати, виконати завдання с.105-106 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Прислати посилання на роботу, або скриншот. Блок-схему з підручника перемалювати в Word. Надіслати. Для тіх учнів у кого не має Інтернету та підручника: документ у примітці.
1. Підручник с. 100-105 , читати, виконати завдання с.105-106 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Прислати посилання на роботу, або скриншот. Блок-схему з підручника перемалювати в Word. Надіслати. Для тіх учнів у кого не має Інтернету та підручника: документ у примітці.
Немає коментарів:
Дописати коментар