Запис уроків телебачення з інформатики

Алгоритми з повтореннями

Уся тема на сайті з прикладами скриптів.





5 клас урок 24 нова програма from Юлія Артюх

Зазвичай використовують у проєктах такі конструкції для циклів:






Завдання:

Які дії будуть виконувати виконавці:
Що потрібно написати у віконцях, щоб виконавць Заєць намалював такий орнамент:


Відеопроєкти

Вправа 1. Композитор.

Завдання. Створи проект, за яким виконавець Композитор складатиме і виконуватиме мелодію з випадкових п’яти нот, поки не зміняться всі його образи.
1. Завантаж середовище Скретч.
2. Визнач, скільки виконавців буде у твоєму проекті та якими вони будуть. Завантаж образ виконавця алгоритму з бібліотеки зображень середовища Скретч і додай ще 3–4 його образи, або зміни їх у графічному редакторі.
3. Передбач, що згідно з умовою задачі у проекті відбуватимуться такі події: звучатиме мелодія з п’яти нот, змінюватиметься образ виконавця.
4. Перевір свої міркування, на які підзадачі можна розділити отримане завдання:
  • запуск програми, метод — кнопка Запуск;
  • зміна образів виконавця, метод — цикл Повторити К, де значення К залежить від кількості образів виконавця;
  • звучання мелодії, метод — цикл Повторити 5;
  • зміна нот — випадкова величина, що задає величину номера ноти в нотному стані середовища Скретч.
5. Із запропонованих на малюнку команд склади алгоритм для реалізації завдання.


6. Запусти програму на виконання. Переконайся, що завдання виконано
правильно.
7. Збережи проект з іменем Композитор_Прізвище.
Домашнє завдання:
1. З дистанційного навчання 5 клас відео  п.4.4 Задача1, Задача 2 по вибору.
2. Відкрий проєкт Водна поверхня. Визнач експериментально, що зміниться у проекті, якщо замість команди Повторити К використати команду Повторювати поки.
3. Відкрий проєкт та покеруй виконавцем за допомогою миши, що він говорит, коли торкається різних предметів. Знайди ці команди у скрипті.

Немає коментарів:

Дописати коментар