Уся тема на сайті з прикладами скриптів.
5 клас урок 24 нова програма from Юлія Артюх
Зазвичай використовують у проєктах такі конструкції для циклів:
Завдання:
Які дії будуть виконувати виконавці:
Що потрібно написати у віконцях, щоб виконавць Заєць намалював такий орнамент:
Відеопроєкти
Вправа 1. Композитор.
Завдання. Створи проект, за яким виконавець Композитор складатиме і виконуватиме мелодію з випадкових п’яти нот, поки не зміняться всі його образи.
1. Завантаж середовище Скретч.
2. Визнач, скільки виконавців буде у твоєму проекті та якими вони будуть. Завантаж образ виконавця алгоритму з бібліотеки зображень середовища Скретч і додай ще 3–4 його образи, або зміни їх у графічному редакторі.
3. Передбач, що згідно з умовою задачі у проекті відбуватимуться такі події: звучатиме мелодія з п’яти нот, змінюватиметься образ виконавця.
4. Перевір свої міркування, на які підзадачі можна розділити отримане завдання:
- запуск програми, метод — кнопка Запуск;
- зміна образів виконавця, метод — цикл Повторити К, де значення К залежить від кількості образів виконавця;
- звучання мелодії, метод — цикл Повторити 5;
- зміна нот — випадкова величина, що задає величину номера ноти в нотному стані середовища Скретч.
5. Із запропонованих на малюнку команд склади алгоритм для реалізації завдання.
6. Запусти програму на виконання. Переконайся, що завдання виконано
правильно.
7. Збережи проект з іменем Композитор_Прізвище.
Домашнє завдання:
1. З дистанційного навчання 5 клас відео п.4.4 Задача1, Задача 2 по вибору.
2. Відкрий проєкт Водна поверхня. Визнач експериментально, що зміниться у проекті, якщо замість команди Повторити К використати команду Повторювати поки.
3. Відкрий проєкт та покеруй виконавцем за допомогою миши, що він говорит, коли торкається різних предметів. Знайди ці команди у скрипті.
Немає коментарів:
Дописати коментар