Запис уроків телебачення з інформатики

5 клас

Доступ для учнів, що не мають ПК https://drive.google.com/open?id=10L8eRb5yhXXyP-ZdMKVzksKMkIEev282

7. Виконання проекту, що обрали. Для тих у кого не має комп'ютера або інтернету - лєпбук за термінами інформатики (каса понять, термінів, знаків та їх значення)

6. Проєктна діяльність. Підтримка підручник стор. 249-253. Читати та обрати один з пропонованих проєктів або свій. Матеріали на блозі вчителя 

5. Підручник стор. 206. Виконати. Підтримка.
Допомога дистанційного навчання 5 клас відео Практична робота № 6 у блозі "Наше Портфоліо".
Для учнів що не мають комп'ютер та інтернет документ на роздруковку Підсумковий урок з теми складається з практичної роботи № 6 та тексту. Результат мені надіслати.

4. Практична робота № 5 Проекти з вкладеними циклами. Підручник стор. 119. Роз'яснення до роботи https://nasheportfolio.blogspot.com/p/blog-page_34.html
На блозі "Наше портфоліо" є пояснення на сторінці дистанційне навчання 5 класу останне відео. https://nasheportfolio.blogspot.com/p/blog-page_5.html 
Роботу викласті на сайті https://scratch.mit.edu та прислати мен посилання. Або у програмі на своєму комп'ютері та прислати мені файл цієї роботи з розширенням sb.
Для тих у кого не має інтернету або комп'ютера працювати на роздрукованому документі та прислати мені скріншоти або працювати на мобільному у графічному редакторі та відіслати мені документ. https://drive.google.com/open?id=1mcBDPtu4OhG51M-92YtxIAtoF_UYwxrp

3. Підручник с. 186-190 читати, виконати завдання за вибором с. 190-192 в середовище в среде сайта https://scratch.mit.edu/ або на встановленій програмі Скретч
Прислати виконану роботу: 7-9 балів у вигляді скріншоту, 10-12 балів посиланням або рабочим файлом з розширенням sb.
Роз'яснення у https://nasheportfolio.blogspot.com/p/blog-page_35.html.
Для учнів що не мають комп'ютер та інтернет документ на роздруковку https://drive.google.com/open?id=1hCYCt085HCjsNaxXCxm9X7t69S4WBHGZ

2. Підручник с. 177-181 читати, виконати завдання с.181-184 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Вправи на стор 186-187 за вибором. Прислати посилання на роботу, або скриншот. Роз'яснення у блозі урок2 та урок3, посилання на тест та кросворд. Для перевірки знань там Для учнів, що не мають комп'ютер або інтернета документ на роздруковку або запрвнювати у графічному редакторі гаджету.

1. Підручник с. 156-165, 169-171 читати, виконати завдання с.165-167 в среде сайта https://scratch.mit.edu/. Прислати посилання на роботу, або скриншот. Блок-схему з підручника перемалювати в Word. Надіслати. Роз'яснення у блозі урок3
 онлайн дошка

Немає коментарів:

Дописати коментар