7. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі. Читати підручник стор. 273-277. Обрати для роботи одну з тем на стор. 278 (2-3 учня на завдання). Записати у спільну таблицю.
6. Компетентностні задачі Підручнік стор. 266-271. Підтримка сторінка блогу вчителя . Інструкція до роботи у вигляді сайту, завдання за вибором. Підсумковий тест на сторінці
6. Компетентностні задачі Підручнік стор. 266-271. Підтримка сторінка блогу вчителя . Інструкція до роботи у вигляді сайту, завдання за вибором. Підсумковий тест на сторінці
5. Поняття блога й різновиди блогів. Публікація повідомлень у блозі. Матеріал на блозі вчителя. Надати посилання на свій блог. Підтримка Тому що цього не має навіть у 9-му класі. Це по минулорічної програмі 11 класу
4. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Допомога Підручник стор. 270. 9-го класу. Скласти блок-схему спланованого Вашого сайту як у прикладі та намалювати засобами Word. Надіслати адресу створеного свого сайту. Підтримка дистанційне навчання 8 клас
3. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем
3. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем
2. Підручник стор. 258-262 для 9 класу (так як заміна тем між 8 та 9 класом, нового підручника ще не має), читати. Скласти блок-схему виконання обраного завдання зі стор. 272-273 (підручник 8-го класу) та намалювати засобами Word. Надіслати.
1. Підручник стор. 248-255, 267-271, читати. Скласти блок-схему виконання до одного алгоритму (за вибором) та намалювати засобами Word. Надіслати. Вибрати завдання на стор. 272-273 та знайти матеріал до його виконання. Надіслати № обраного завдання.
1. Підручник стор. 248-255, 267-271, читати. Скласти блок-схему виконання до одного алгоритму (за вибором) та намалювати засобами Word. Надіслати. Вибрати завдання на стор. 272-273 та знайти матеріал до його виконання. Надіслати № обраного завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар